Pisanie zawsze przychodziło mi z łatwością, dlatego chętnie współpracuję z redakcjami branżowych mediów i firmami, dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniem.
Marketer+
- Firma na LinkedInie. Jak mądrze zaplanować aktywność pracowników i nią zarządzać
- 4 lekcje, jakie marketerzy mogą wyciągnąć z poprzednich recesji
- Gdzie są te leady? Jak skutecznie szukać i pozyskiwać klientów na LinkedInie
- Influencerzy Twojej marki siedzą przy biurkach obok, czyli employee advocacy w praktyce
- Architektura informacji na LinkedInie, czyli jak zaprojektować swoje media społecznościowe
- Od contentu do kontraktu. Jak ułożyć współpracę na linii marketing – sprzedaż, żeby wdrożyć w firmie social selling
Nowa Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja w sprzedaży. Kiedy działa, a kiedy odstrasza?
- Ogrzewanie leada, a nie odgrzewanie kotleta. Jak zamienić obserwatora w klienta?
- Czy social seller musi być ekstrawertykiem? Rola content marketingu w social sellingu
Digital Now Magazine
More Bananas:
- Marketing miejsc: najlepsze przykłady z Polski
- Email marketing: 7 błędów, których warto unikać
- Content marketing i SEO. Jak tworzyć treści, które kochają wyszukiwarki i użytkownicy?
- SEO na LinkedIn: jak pozycjonują się treści?
- Employee Advocacy na LinkedIn: jak to działa?
- KPI w email marketingu: co i jak mierzyć
Sharebee:
- Profil firmowy na LinkedIn. Co można i warto mierzyć?
- 50 liczb, danych i statystyk o LinkedIn, które warto znać w 2022
